Drakula - terápia - saját vérrel bőrfiatalítás

A Drakula-terápia egy új, nagyon ígéretes és hatékony bőrfiatalító eljárás. Vérünk egy különleges elixír! Olyan speciális anyagokat tartalmaz, melyekben ott van elrejtve „fiatalság kód”. A kezelés hatására bőrünk visszanyeri üde, fiatalos ragyogását, feszessé válik, ráncaink kisimulnak. A Drakula-terápia a természetes bőrfiatalítás tudománya: biztonságos, tartós, gyors és rendkívül látványos.

A „Drakula-terápia” az ismert fiatalító eljárásokon kívül, (mezoterápia, Hyaluronsavval vagy saját zsírral feltöltés), melyek ugyancsak jó eredményűek, egy új lehetőség. A saját vér terápia, hasonlóan a saját zsírral való ráncfeltöltéshez, egy teljesen természetes anyaggal történő eljárás, hiszen semmiféle idegen anyag nem kerül felhasználásra. A „Drakula-terápia” nagymértékben javítja a bőr minőségét, megemeli a petyhüdt bőrt, eltünteti a kisebb ráncokat, valamint javítja a bőr tónusát.

A beavatkozás során saját vérünk összetevőiből (vérlemezkékből, őssejtekből és növekedési faktorokból) nyert dúsított anyagot juttatunk a bőrbe az arc, a nyak, a dekoltázs, vagy a kézhát területére. A módszer elsősorban a finomabb ráncok, kisebb szarkalábak eltüntetésére alkalmas, illetve jól alkalmazható volumenpótlásra, terhességi csíkok, és cellulit eltüntetésére is. Az eljárás teljesen biztonságos, nem kell tartani sem allergiás reakcióktól, sem vírusbetegségektől.

A kezelés kb. 1 órát vesz igénybe, melyet az első alkalom után fél éven belül még 2x kell megismételni, majd évente 1x elég elvégezni. A beavatkozás után még otthon krémes kezelés szükséges.

A terápia hatékonyságát és tartósságát nagyban csökkenti a kialvatlanság, a különféle alvásproblémák, a dohányzás és a szteroidok szedése. Úgyszintén negatívan befolyásolja az eredményt a szauna, illetve a szolárium és a túlzott napozás.

Komplikációs lehetőségek: érbe történő fecskendezés, vénagyulladás, artéria-, idegsérülés, másodlagos fertőzések.

A kezelés terhesség alatt, illetve az alábbi betegségek esetén nem végezhető: Trombocitopénia, Tr. diszfunkciós szindroma, Hipofibrinogenémia, Autóimmun betegségek, Rosszindulatú daganatok, Májbetegségek, Antikoaguláns terápia, Heveny és krónikus gyulladások.

A Drakula - terápia - saját vérrel bőrfiatalítás ára:

Mennyibe kerül a  Drakula - terápia - saját vérrel bőrfiatalítás?
Erre a kérdésre a választ, csakis személyes konzultáció után tudjuk megadni.
Jelentkezzen be konzultációra az űrlap segítségével,kattintson ide!