Mekkora mellnagyságot válasszak?

A plasztikai sebész segít a páciensnek az adottságai és igényei figyelembevételével ki választani a műtéttel létrehozható legoptimálisabb formát és méretet. Egy zsírtöltés alkalmával egyszerre csak korlátozott mennyiségű anyagot lehet beültetni, viszont ez a későbbiekben többször is elvégezhető.

Milyen szövődmények szoktak előfordulni?

• Fájdalom, duzzanat, bevérzés, úgy, ahogy a szokványos implantátum behelyezés után. Ezek közvetlenül a műtét után jelentkeznek. Gyógyszerekkel lehet segíteni, de néhány hét múlva önmaguktól megszűnnek.
  • Folyadékgyülem: ami a műtét után azonnal vagy később is jelentkezhet.
  • Aszimmetria: a szervezetünk nem teljesen szimmetrikus, így a mellkasunk, mellünk nagysága, formája sem. Amennyiben ez erősebb deformitást jelent, a korrigáláshoz esetleg ismételt műtét szükséges.
  • A zsír felszívódását nem lehet kiszámítani. A felszívódás mértéke 20-30%-tól akár 100% is lehet.
  • A mellbimbó érzékenységének általában átmeneti megváltozása fokozott érzékenységet, ill. tompultságot okozhat.

Mikor nem szabad a műtétet elvégezni?

• Ha a szervezetben gyulladásos, fertőzéses betegség zajlik.
  • Terhesség vagy a szoptatási időszak alatt.
  • Rosszindulatú (daganatos) betegség zajlik.
  • Továbbá nem ajánlott, ill. a pácienset figyelmeztetni kell a fokozott veszélyre, ha:
  • Szív és érrendszeri, ill. olyan betegségek esetén, melyek az altatást veszélyessé teszik.
  • Menses alatt.

Online tanácsadás kérdések és válaszok:

Saját testzsíros mellnagyobbítás
2015-09-20 14:46
A mellnagyobbítás zsírtöltéssel ugyanolyan feltételekkel történik, mint az implantációval.
Saját testzsíros mellnagyobbítás
2015-09-20 12:21
Hány éves kortól alkalmazható a saját testzsírral történő mellnagyobbítás illetve befolyásolja-e a későbbi gyerekválalást? Mennyi zsírfelesleg szükséges hozzá? 18 évesen bele lehet vágni?
Érdeklődés!
2015-09-19 11:16
A szoptatás befejezése után fél évet kell várni egy műtéthez. A szervezet még addig nem nyugszik meg. A mell végleges nagysága sem ítélhető meg még szoptatás alatt.
Érdeklődés!
2015-09-13 22:25
T. Doktorúr! Mielött elmennék önhöz egy fontos kérdésem lenne, 2,5 éves a kisfiam esti elalváshoz mert csak úgy tud elaludni, cicizik még! De csak az eggyik mellemből, szinte csak abból szopotg végig is! Elég nagy a két mellem közt a külömbség és már nagyon zavar! Engem mellnagyobbitás érdekelne saját zsirszövetből! Lehetséges most is mennem vagy várnom kell még? Köszönöm válaszát
mellnagyobbítás zsírtöltéssel
2015-06-21 07:38
Szeretem, ha visszajönnek kontrollra a pácienseim, de operálok külföldi pácienseket is. Hívjon fel a telefonomon egyeztetésre.
2015-06-19 09:57
Tisztelt Doktor ur! Nagyon erdekelne a mellnagyobbitas sajat zsirral. Lehetseges e a konzultaciot es az operaciot elintezni kb 1 heten belul? A beavatkozas utan kell Onokhoz jarnom barmilyen uto ellenorzesre, mert a problemam az lenne, hogy kulfoldon elek es csupan emiatt mennek haza es igy nem tudok vissza menni hetente uto kezelesekre. A valaszat elore is nagyon koszonom.